Organisatie
De organisatie van de Hulst by Lightrun bestaat uit:
Ingrid IJsebaert - Voorzitter
In het verleden sportambassadrice van de Gemeente Hulst. Verfend trailster, lange afstandloopster en ex-trainster van haar loopgroep Ingrid Ysebaert in de gemeente Hulst.
Tonny Verwer - Secretaris
De initatiefnemer en man van het eerste uur van dit sfeervolle event. Hardloper in hart en nieren en tevens allom bekend als één van de vaste krachten en tonprater bij “De Buut” in aanloop richting het aankomende carnaval.
Matthieu Warrens - Penningmeester
Sinds 2016 complementeerd hij het dagelijks bestuur van de Hulst by Lightrun. Hardlopen is 1 van zijn grootste passies, zowel als hardloper of verslaggever/speaker bij diverse bekende loopevents in de regio Zeeland.
75 Vrijwilligers
Natuurlijk kunnen wij dit mooie sfeervolle loopevent niet organiseren zonder 75 vrijwilligers die elk jaar weer belangeloos hun medewerking verlenen als verkeersregelaar, wegaanwijzer, hulp bij op- en afbouw parcours/start/finish, tijdwaarneming, EHBO, samenstellen/uitdelen van hoofdlampjes, samenstellen vrijwilligerspakketten.
Vrijwilligers- en informatie avond
Op deze avond is er onder het genot van een drankje voor alle aangemelde vrijwilligers een algemene uitleg aangaande de komende Hulst by Lightrun. Tevens kunnen er per functie specifieke vragen gesteld worden. Als vrijwilliger van de Hulst by Lightrun bent u van harte welkom:
-
Datum : donderdagavond 9 janauri 2025
-
Aanvang : 19:30uur
-
Locatie : Cafe 't Anker - Grote Markt 4 - Hulst
Contactadres secretariaat
Stichting Hulst by Lightrun – Burg. Geirnaerdtstraat 2b - 4564 CS - Sint Jansteen
email: hulstbylightrun@zeelandnet.nl
KVK nr: 67544835
IBAN bank rekening: NL36 RABO 0306 2406 29
Foto PZC © Kelly Thans – 2023